Singelseite komische Email

Habe auf der Singel Seite loomin.de eine Nachricht von einer Frau erhalten mit der bitte Ihr auf eine private Mail Adresse zu schreiben.
Habe das auch gemacht und dann bekam ich folgenden echt seltsamen Text mit einigen Fotos:

Mijn Beste,
Bedankt voor uw onmiddellijke reactie op mijn e-mail, Hoe doe je vandaag? hoop fijne en bent u perfect doet het goed in de gezondheid. Mijn naam is cylvia Ammed, ik kom uit Ivoorkust in West-Afrika. , 5ft 5inches hoog, Single nooit getrouwd, zwart haar en bruine ogen. Ik ben momenteel woonachtig in Senegal te wijten aan de Burgeroorlog gevochten in mijn land een aantal jaren geleden. Mijn Vader (dr. Mustapha Ammed was voorzitter DIRECTEUR VAN AMMED & SONS INDUSTRIAL COMPANY in de hoofdstad van mijn land (ABIJAN), ook de persoonlijke ADVISEUR aan de (late Dr Robert Gueï) voormalige staatshoofd, voordat de rebellen aangevallen ons huis een vroege ochtend & vermoorden hem en mijn moeder, met mijn jongere zus.

Het is alleen dat ik in leven is want ik was niet in de buurt toen dit gebeurde, was ik in de universiteit, waar ben scholing, ik doe mijn eerste jaar in de boekhouder, ik vervolgens in slagen zich uit de voeten op het volgende West-Afrikaanse landen (Senegal), waar ben woonachtig nu in’‚VLUCHTELINGENSTATUS‘’. Bijgevoegde hieronder is mijn foto. Ik ben serieus op zoek een leuke man van natura hart in mijn leven, dus zal ik graag van u binnenkort ook voor u meer vertellen over mijn leven als gevolg van Ik heb een heleboel dingen te vertellen je alleen als je bereid bent om te weten over. Ik vertrek nu als vluchteling in een dominee pastoor zorg, en ik ben met behulp van zijn computer voor het verzenden van deze boodschap aan je. Ik wil graag meer weten over jou. Uw voorkeuren en antipathieën, uw hobby’s en het soort werk of bedrijf waar u momenteel mee bezig zijn.

Mijn liefde, wat erg slecht voor me hier in het vluchtelingenkamp waar ik woon today.This plaats is als een gevangenis als we zijn alleen toegestaan om uit te gaan op maandag en vrijdag van de week zoals die door de Verenigde Naties regels en regelgeving hier in Senegal. Het is net als een verblijf in de gevangenis, en ik hoop dat door Gods genade zal ik kom hier binnenkort. Ik heb geen familieleden die ik nu kan gaan om al mijn verwanten rende weg in het midden van de oorlog de enige persoon die ik heb nu is Rev Ken Aduma die de pastoor van de (Christus voor alle Kerken), hier in de vluchteling hij is erg aardig tegen me omdat ik hier kwam, maar ik ben niet leven met hem veeleer Ik vertrek in de vrouwenbeweging hostel omdat de vluchteling hebben twee herbergen een voor de andere mannen voor vrouwen zal ik graag willen dat u me belt vandaag met mijn vader rev telefoon, Rev Pastor Ken Aduma (00221-768-873-027)Wanneer u belt vertel hem dat u wilt praten met mij, dus hij zal sturen voor mij uit de vrouwtjes hostel om te praten met je over wat ik ga via here.I hebben geen geld voor u belt, want mijn situatie is hier erg moeilijk. Ik wil terug naar mijn studie, omdat ik alleen woonde mijn eerste jaar voor het tragische incident dat ik in deze situatie nu heeft plaatsgevonden.

Luister alsjeblieft naar me, ik heb mijn vader, de verklaring van de rekeninghouder en overlijdensakte hier met mij, ik zal u het laatste, want toen hij nog leefde hij nedergelegd bepaalde hoeveelheid geld in een toonaangevende bank in Europa, die hij gebruikte mijn naam als de overlevenden, het betrokken bedrag is ($ 3 … 8 miljoen) Drie miljoen achthonderdduizend dollar). Dus zal ik graag willen dat u mij helpen transfer dit geld op uw rekening en kunt u sommige van daar geld voor mijn reisdocumenten en vliegticket te komen tot een ontmoeting met jou. Ik hield dit geheim van de mensen in de vluchteling hier de enige persoon die alles weet over de dominee, want hij is als een vader voor me. Dus in het licht van het bovenstaande zal ik net als u te houden voor jezelf en niet vertellen omdat ik iemand ben bang dat het verlies van mijn leven en het geld als de mensen komen te weten. Vergeet niet, ik geef u al deze informatie te wijten aan het vertrouwen dat ik getuigde op je. Ik hou van eerlijke en inzicht in mensen, waarheidsgetrouwe en een man met visie, waarheid en hardwerkend.

Mijn liefste Ik zal graag willen weten wat uw bereidheid om te helpen bij deze transactie met de bank, zodat ik kan u de volledige contactgegevens van de bank in Europa voor u contact op te nemen met hen voor de verificatie en de bevestiging. Maar ik gewaardeerd als je me bellen met dit telefoonnummer (00221-768-873-027) in de kerk kantoor gevestigd in het vluchtelingenkamp, dus ik kan u meer vertellen over wat ik ga door. Wanneer u belt, kunt u vertellen Rev Ken Aduma u wilt praten met mij, dus hij zal sturen voor mij uit de vrouwtjes hostel om te praten met je. Intussen zal ik, zoals je me belt, want ik heb je alles vertellen. hebben leuke dag en na te denken over mij. in afwachting van u te horen laatste Yours Love Miss cylvia

My Dear,
Thanks for your Immediate response to my e-mail, How are you doing today? hope fine and you are perfectly doing well in health. My name is cylvia Ammed, I am from Ivory Coast in West Africa. , 5ft 5inches tall, Single never married, Black hair and brown eyes. I am presently living in senegal due to the Civil War fought in my country some years ago.
My Father ( Dr Mustapha Ammed was the CHAIRMAN MANAGING DIRECTOR OF AMMED & SONS INDUSTRIALS COMPANY IN THE CAPITAL CITY OF MY COUNTRY ( ABIJAN ), Also the PERSONAL ADVISER to the (Late Dr Robert Guei) former HEAD OF STATE, before the rebels attacked our house one early morning & kill him & my mother, With My younger sister.
It’s only me that is alive because I wasn’t arround when this happened, I was in the University where am schooling, am doing my first year in accountant, I then manage to abscond to following west african country ( SENEGAL ) where am residing now in ‚‘ REFUGEE ‚‘.
Attached below is my picture. I am seriously looking a nice man of kind heart in my life, therefore, I will like to hear from you soon also to tell you more about my life due to I have a lots of things to tell you only if you are willing to know about it.
i am leaving now as a refugee under a Reverend pastor care, and i am using his computer to send these message to you.
I would like to know more about you. Your likes and dislikes, your hobbies and the type of work or business which you are doing presently.
My love, thing are very bad for me here in the refugee camp where i am living today.This place is like a prison as we are only allowed to go out on Monday and Friday of the week as given by the united nation rules and regulation here in Senegal. It’s just like one staying in the prison and i hope by Gods grace i will come out here soon.
I don’t have any relatives now whom i can go to all my relatives ran away in the middle of the war the only person i have now is Rev Ken Aduma who is the pastor of the (Christ for all Churches) here in the refugee he has been very nice to me since i came here but i am not living with him rather i am leaving in the women’s hostel because the refugee have two hostels one for men the other for women
I will like you to call me today with my rev father’s phone, Rev Pastor Ken Aduma (00221-768-873-027) When you call tell him that you want to speak with me so that he will send for me from the females hostel to talk with you about what i am going through here.I don’t have money to call you there,since my situation here is very difficult.I want to go back to my studies because i only attended my first year before the tragic incident that lead to my being in this situation now took place.
Please listen to this, i have my late father’s statement of account and death certificate here with me which i will send to you latter, because when he was alive he deposited some amount of money in a leading bank in Europe which he used my name as the next of kin, the amount in question is ($3…8 Million )Three Million eight Hundred Thousand Dollars).
So i will like you to help me transfer this money to your account and from it you can send some money for me to get my traveling documents and air ticket to come over to meet with you. I kept this secret to people in the refugee here the only person that knows about it is the Reverend because he is like a father to me. So in the light of above i will like you to keep it to yourself and don’t tell it to anyone for i am afraid of loosing my life and the money if people gets to know about it. Remember i am giving you all this information due to the trust i deposed on you. I like honest and understanding people, truthful and a man of vision, truth and hardworking.

My dear i will like to know your willingness to assist me in this claim so that i can give your the full contact of the bank in Europe for you to contact them for verification and confirmation. I will however i appreciated if you can call me with this telephone number (00221-768-873-027) in the church office located in the refugee camp so that i can tell you more about what i am going through. When you call, please tell Rev Ken Aduma that you want to speak with me so that he will send for me from the females hostel to talk with you.
Meanwhile i will like you to call me like i said i have allot to tell you.
Have nice day and think about me.
Awaiting to hear from you soonest
Yours In love
Miss cylvia

Da ich nicht besonders gut Englisch kann werde ich nicht besonders Schlau aus dem Text aber habe die Vermutung das es der Versuch ist jemanden abzuzocken.
Hatte schon mal so eine Mail von einer anderen Frau oder
was sich immer dahinter verbirgt bekommen.
Wer weiß um was es sich hier handelt würde mich echt Interessen werde so oder so alle weiteren Mail ignorieren.

Ja und?
normaler Nigeria Spam…

Reagiere am besten nicht darauf, meistens sind diese E-Mail´s Spams.

Ja und?
normaler Nigeria Spam…

Nigeria Spam was heist das? was steht bitte inhaltlich in dem text?

Nigeria Spam was heist das? was steht bitte inhaltlich in dem
text?

Oh Hans - google doch, oder soll ich jetzt ne Abhandlung über Nigerianische Abzocker schreiben? Die können auch woanders her kommen, in Nigeria begann diese Pest halt. Jetzt fangen se halt in der Côte d’Ivoire auch damit an.

ok, ich tu’s für dich, aber nur einmal…
http://www.bsi-fuer-buerger.de/abzock

Fazit… sie sabbeln umständlich rum und wollen dein Geld
A

1 Like

Der Text-Inhalt der Email ist die Beschreibung einer weiblichen Person (Name, Größe, Haar+Augenfarbe, Familienstand, Herkunft, Lebenslauf, derzeite Lebenssituation). Die Dame würde gerne mehr von dir (vorzugsweise deinem Geld) hören und bittet dich zuerst den Bankkontakt herzustellen bevor du sie unter der angegeben Telefonnummer zu erreichen versuchen sollst. Da es nicht ihr persönlicher Telefonanschluß ist sollst du sie beim Anruf bei Reverend so und so namentlich verlangen, sie würde dann ans Telefon geholt und ihr könntet quatschen …

Die wollen nur deine Kohle und versuchen dich über die Mitleidsschiene zu ködern.

Lösch die Mail und blockiere den Absender damit du nicht noch mehr SPAM von denen erhältst.

Grüße

uhu Fragewurm,

normaler Nigeria Spam…

Nigeria Spam was heist das? was steht bitte inhaltlich in dem
text?

Link hast du ja, im anderen Posting.

Diese Masche kenne ich schon so 30 Jahre, damals bekam man noch Briefe, besonders als Firma …

MfG Peter(TOO)