Incredimail es geht gar nichts mehr

hallo ihr lieben,

seit mein freund aus meinem incredimail-account fast alle mails gelöscht hat, gelingt es mir trotz beratung per mail von incredi nicht, diese wiederherzustellen. die schreiben da soll es links einen ordner geben,
mit dem man die verlorenen mails wieder bekommt.

Hello Petra,

Yahoo! Mail stopped providing free POP3 access or Auto Mail Forwarding to Yahoo!Delivers subscribers. These feature are now only available for Yahoo! paying customers.

If you wish to receive and read your Yahoo! Mail using any email client such as Outlook Express, Eudora or IncrediMail, you must purchase a Yahoo! Mail subscription.

If you are a paying Yahoo! user, the issue you are dealing with may be caused by incorrect account details. I would like you to reconfigure your email using the ‚Email Setup Wizard‘:

  1. First please refresh your IncrediMail installation by clicking here.

  2. Click ‚Tools‘ (shown in red) and then select ‚Email Accounts‘ (shown in blue).

  3. Chose your account, click ‚Remove‘ (shown in red). To reconfigure the account, click ‚Add‘ (shown in blue).

  4. In the Account Wizard window, chose ‚Let me configure settings myself‘ (shown in red), and click ‚Next‘ (shown in blue).

Please Note - If you do not have another email client installed on your computer, you will not see the ‚Let me configure.‘ option. Continue to Step 5.

  1. Please choose your email service provider. If it is not listed, click ‚Other‘.

  2. Follow the instructions to set up your account.

Let me know the results.

Note: Make sure that the password that you have entered is identical to the one your email account provider has given you.

We thank you for choosing IncrediMail and please feel free to contact us with any additional questions or concerns you may have.

Best regards,

Rachael Brown
IncrediMail Support Team
Please visit our new IncrediMail forums - click here

— Original Message —
From: „petra spannbauer“
Received: 10/19/10 4:19:53 PM IST
To:
Subject: Download and Installation - A5E2AD18-95F2-4BED-AB29-287E3C325991

Hello Technical Support,

You received an email regarding: Download and Installation.

From: petra spannbauer
Email: [email protected]
Ticket Number: A5E2AD18-95F2-4BED-AB29-287E3C325991
IncrediMail Product: IncrediMail Xe
Paying User: NO
Order Number:
Registration Code:
Product Version Number: 6144697
Operating System: Windows Vista
Internet Explorer version: Other
What did you try to perform?
i tried to send but it does not work it does not stop to connect but it cannot be sent

What was the result?
does not work

If you got any error messages, please quote them here:

Additional Information:
please halp me immideately

kann mir bitte jemand in deutsch kurz u knapp schreiben, was ich tun muss, damit ich wieder normal arbeiten kann?

danke im vorraus

liebe grüsse

ishtar

Servus!

Die obere Email ist eine Anleitung das Emailkonto in Incredimail zu löschen und wieder neu anzulegen weil Yahoo etwas verändert hat und deine Probleme Emails zu senden damit zusammenhängen könnten.

Das untere ist das Protokoll des Hilfeversuchs des Incredisupports.
Der bittet am Ende darum dass du eine eventuell angezeigte Fehlermeldung zitierst (quote), sprich den genauen Wortlaut derselben textest.

Beides hat nichts damit zu tun dass du gelöschte Emails auf deinem PC wieder herstellen willst.
Wenn die gelöschten Emails nicht mehr unter „gelöschte Objekte“ oder in deinem Posteingang direkt bei Yahoo zu finden sind kann man sie leider nicht mehr wieder herstellen.

Solltest du nichts mehr senden/empfangen können lösche in Incredimail das Emailkonto (Werkzeuge -> Emailkonten -> markieren -> entfernen -> hinzufügen -> Anweisung folgen) und lege es neu an.

es grüßt
karline

P.S. Und klopp deinem Dreibein auf die Finger! Was hat der an deinem Mailkonto zu fummeln? :wink: