Hallo,
ich bin auf der Suche nach hübschen Hochzeitsgedichten, welche aber nicht auf jeder Hochzeit zu hören sind, sondern Seltenheit besitzen.
Wäre super, wenn ihr mir weiterhelfen würdet.
Vielen lieben Dank im Voraus.
Schöne Grüße
Hallo,
ich bin auf der Suche nach hübschen Hochzeitsgedichten, welche aber nicht auf jeder Hochzeit zu hören sind, sondern Seltenheit besitzen.
Wäre super, wenn ihr mir weiterhelfen würdet.
Vielen lieben Dank im Voraus.
Schöne Grüße
Hallo Freches Klößchen,
es gibt im Internet sogenannte Suchmaschinen, z.B. diese (anklicken): http://www.google.de/webhp?hl=de
Da gibst du in die freie Zeile ein Suchwort ein, z.B. „Hochzeitsgedichte“. Dann darunter die Taste google-Suche anklicken und dir werden sehr viele angezeigt, aus denen du wählen kannst. Bestimmt sind auch seltene dabei, auch witzige und ernste.
Versuch´s mal.
Viel Erfolg!
rotmarder
[Bei dieser Antwort wurde das Vollzitat nachträglich automatisiert entfernt]
Ebbes
Hallo,
dieser Text setzt wenigsten rudimentäre Kenntnisse des Schwäbischen, passiv und aktiv, voraus:
_Des Wörtle »ebbes« ko mer grad fiir älles brauche:
Wenn a jonger Bursch heirate wi!!, no muaß er sich ebbes suacha - a Mädle, wo ebbes hot ond ebbes ka ond wo ebbes mitbrengt. Ond wenn er so ebbes gfonda hot, no hot er ebbes fiirs Herz, ebbes fiirs Gmüt und ebbes fiirs ganze Leba ( ond natiirlich au ebbes fiirs Bett).
Die Hochzeit darf natürlich ebbes kosta, damit mer sieht, dass ebbes derhoim ist. Denn mer weiß jo: do, wo ebbes ist, kommt gewöhnlich no ebbes derzu. No goht mer uff d Hochzeitsreis. Do sieht mer ebbes, do erlebt mer ebbes, do ka mer ebbes kaufa, dass mer au ebbes mit hoim brengt.
Ond uff oimal erwartet mer ebbes. D Nochbarschaft hot natürlich scho lang ebbes gmerkt. Die sagt scho seit Wache: I glaub do kommt ebbes, ond no kriaget se wirklich ebbes ond uff oimal hent se ebbes.
Wenn des Kendle im Bettle heult, no fehlt em ebbes ond wenns Honger hot, no kriegts ebbes. Wenns aber weiter heult, no fehlt em wirklich ebbes - oder s hot au bloß ebbes gmacht.
Später kommt dr Bua en d Schua!, dass er au ebbes lernt. Ond wenn dr Herr Lehrer frogt ond er weiß ebbes net oder er versiebt ebbes, no kriegt er ebbes uffd Fenger oder gar ebbes henta druff.
Des hoißt, des war amol. Heutzutag macht mer so ebbes antiautoritär: Des gibt no ebbes.
Wenn er aus dr Schual kommt, kommt er en d Lehr; dass er ebbes verdient, damit er; wenn er an alter Maa ist, au ebbes hot.
Und wenn ebber ebbes recht macht, dann ist der a rechter Kerle - au wenn er a Frau ist oder a Mädle._
Gruß Fritz