Übersetzungswunsch Latein-Deutsch

Hallo,
wer kann mir folgenden Text auf deutsch übersetzen?

In Ripuariis iuxta ingressum silvae Hamarithi villa nomine Budica constituta est.

Vielen Dank im Vorraus !!

Hallo,

In Ripuariis iuxta ingressum silvae Hamarithi villa nomine Budica constituta est, in qua mulier quaedam debilis habitabat, cuius brachium dextrum infirmitate agente inflexibile fuit, manu vero curvata persistente ungues palmae illius fortiter inprimebantur. Quae cum diu haec pateretur, memorati viri Dei Liudgeri fama ad mentem eius pervenit, cumque spe sanitatis suae ducta ad sepulchrum eius properasset, priusquam illuc pervenisset, in ipso itinere plenam corporis sanitatem ei Dominus pro sancti viri meritis repente tribuit. Quas tamen peracto itinere ad idem sepulchrum cum oblationibus sana exultans ac Dominum salvatorem laudans pervenit et it incolomis ad sua rediit.

Hallo,

Auch!

Könnte ich schon: Aber …

In Ripuariis iuxta ingressum silvae Hamarithi

… etc…
… ist das Kapitel 19 aus der Vita Sancti Liudgari von Altfrid. Es würde mich wundern, wenn du dafür bei einigem Suchen nicht gedruckte Übersetzungen auffinden könntest.
Eine davon ist z. B.
J.Kirschweng: Die Vitae s. Liudgeri. Essen 1934.
Bibliotheken in Münster (dessen dritter Bischof A. war) wissen sicher mehr dazu; denn diese Schrift ist eine wichtige Quelle über die Sachsen in der Karolingerzeit.

Vorerst mach ich mir die Arbeit nicht.
Wenn du wirklich nichts finden kannst, dann melde dich doch nochmals.
Schönen Gruß!
Hannes