Welcher Sprache entspricht folgender Text ? Auf einer Webseite gefunden -Google sagt Latein... kann aber nicht übersetzen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna.

1 Like

Hallo,

das ist ein Fülltext oder Blindtext. Der Text selbst ist unsinnig.

Grüße
Siboniwe

Vielen herzlichen Dank für die aufschlussreiche Antwort!!! :blush:

Das gibt es übrigens auch auf Englisch und mit Katzen:

Cat ipsum dolor sit amet, spot something, big eyes, big eyes, crouch, shake butt, prepare to pounce. Lounge in doorway sleep on dog bed, force dog to sleep on floor. Purr while eating plays league of legends so litter kitter kitty litty little kitten big roar roar feed me or cereal boxes make for five star accommodation for freak human out make funny noise mow mow mow mow mow mow success now attack human and put butt in owner’s face mew. I am the best see owner, run in terror and poop in the plant pot, or sit by the fire. Mrow. Hack when in doubt, wash sniff all the things so drool for mark territory. Chew on cable meow to be let in. Chew iPad power cord plan steps for world domination try to hold own back foot to clean it but foot reflexively kicks you in face, go into a rage and bite own foot, hard. Meow in empty rooms howl on top of tall thing flee in terror at cucumber discovered on floor brown cats with pink ears hide at bottom of staircase to trip human. Kitty scratches couch bad kitty purr.

:paw_prints:

Das hübscheste Lorem ipsum ist finde ich das auf Letzebuergesch:

Rou gréng gewalteg rëschten dé. Der op Benn zënne Blénkeg, den si geet d’Hierz, der voll derfir jo. Hin gëtt iweral Faarwen am, ké fort Poufank ons. As vun Haus prächteg, mä Frot bessert Hämmelsbrot dir. Scholl Margréitchen aus hu, si all Ierd Eisen laanscht, aremt laanscht d’Vioule dé blo.

No dir ménger Feierwon gemaacht, op net engem rëscht blëtzen. Zum wa keen Schiet Schuebersonndeg, ass da grouss d’wäiss schléit, mä wéi beschte gemaacht gehéiert. Zalot Himmel d’Kirmes hu nun. Fläiß Hemecht un hin, as duerch blëtzen hir. Gei dé stét hirem Milliounen, no bléit nozegon dat.

Iwer Freiesch nët si, am ech löschteg prächteg, séngt beschte ke fir. Ké hir Kaffi gehéiert Gesträich. Ké rëschten erwaacht zwé. Zum dé Welt Fielse, hie si fond rëscht Kirmesdag. Un ons ruffen kommen duerch, fu ech gehéiert Dohannen Milliounen.

Ké dem keen Dall durch, wär wellen gewalteg um. Der wa drun Dall Schied, drun klinzecht do rem. De spilt d’Land hinnen net. Engel Kirmesdag hu den, méi iwer zënter Biereg un. Ugedon Freiesch fu rei, do blo frësch Kléder. Hin stét Friemd Himmel as, an Freiesch d’Bëscher dee.

Hun vu hirem schléit Nuechtegall, bei Bass méngem nozegon un. Méi wuel blëtzen mä, Halm drun beschte rou as. Sin Well d’Leit Faarwen fu. Lann ma’n Himmel all ke, wéi wielen ruffen gewëss mä, ké hir Monn Dach weisen. Gart Eisen d’Kanner fir mä, dem wielen laacht un.

Dé blo voll brét rëschten, wa nët zielen Keppchen. Fläiß d’Blumme de fir, éiweg däischter jo méi. Méngem bleiwe frësch méi dé, rëm Himmel nozegon d’Vioule op. Net no hire d’Musek, eng no weisen iwerall. Fond Fielse gét un, dee do meescht schnéiwäiss. Dir fond Fréijor Hämmelsbrot um.

Eng esou deser jeitzt en. Och wa Well zënter wielen, sinn duerch da déi. Iwer gudden wéi et. Am dee iech botze Keppchen, ké Feld bessert dén, hu mat alles geplot. Gei fu sinn Lann spilt, drun iweral Blummen da hin. Wäit d’Loft fergiess mat um.

Net Haus botze blëtzen no, hie vu Himmel laanscht, eng Dall sëtzen derfir um. Vu ech Wand duurch hinnen, dem Haus blëtzen Blieder op, Räis päift duerch de gei. Ronn éiweg en och, Faarwen fergiess un nët. Um wait goung bessert rem, mä gei fond bléit schnéiwäiss. Ke dat esou d’Mier Fréijor, no gét botze rëschten.

Dé deser d’Lëtzebuerger eng, en aus wuel Zalot. Si geet wait duurch rei. Kille Fletschen hin wa, wéi sech wait d’Wise um. Fort iw’rem wär en, hale d’Hierz dé net, rem ze jéngt Scholl sëtzen. Get stét Dach de, as wéi geet haut deser.

Wa bei grouss gehéiert. Gëtt vill wielen den en, dat um brét frësch. Gutt blénken schéinen un dir, och Lann Blieder de, Lann Fuesent bei hu. Welle duurch blëtzen si dir, wee ke iech Stret brommt, fir Kaffi Grénge hu. Op Faarwen d’Gaassen dat, ke wat Haus bleiwe. Ze den d’Welt muerges, deser d’Loft si dir.

Schöne Grüße

MM