Ich habe 2 eMails bekommen auf Dänisch bekommen - leider bin dich dieser wunderschönen Sprache überhaupt nicht mächtig… aber ich bin so neugierig was sie schreibt… also, könnt ihr mir helfen und diese beiden Nachrichten übersetzten?
Kære Grand Avenue. Kære Blå Drenge.**** Sidder på terassen i solskin, med en frisk brise. Svalerne leger tagfat med glade kviderene toner, som musik i mine øre. Har lige igen set en havørn,højt svævende over mit hoved,sender mig budskaber om kærlighed og glæde.I radioen lyder sangen om „Sunshinelover“ fedt ny dansk band! Tænker på jer dejlige drengeog Horsens Open Air! Det kunne være fedt at se jer igen! Efter en turbelens periode med alskens uheld og sygdom er jeg okay igen! En fotosession kunne være fedt og i har ikke ses det lige! Har efterhånden en del i ikke har set.Vil gerne bruge mine kreative, farverige design og det kunne være spændene at samarbejde med jer! Jeg har leget lidt med tankn og har leget lidt med farver og har mange gode ideer både til næste cd, cover m.m. Hva``med et par fede smykker til kvinden og manden i Grand Avenue Design og ånd.???
Back aigen og chok,chok,chok… I HAR FAKTISK REDDET MIT LIV:**** Et par dage efter jeres fuldmåneconsert på Train!!! var en fartglad idiot kørt over for rødt og havde „KILL ME“ hvis jeg ikke på mærkelig sammentræf havde hørt jer i ørerne og lyttede til Rasmus sang om carcrass var jeg intuit fået et væk up call !!! var jeg ikke i denne smukke verden…**** Hvordan jeg tog et kvantespring er stadig mig en gåde ??? Men som MIkkel Kesler er jeg i ringen igen , glad lattermild og dansende sommerpige.**** Håber i drenge har det fedt på jeres erobringstogt i den ganske verden og suk,suk vennernes og mine planer om at se jer iLondon gik i vasken øv.øv.øv. porkers. Sikkert en uforglemmelig oplevelse****Glæder mig til at se jer dejlige gutter igen og høre fra jer snarest.! Mange kærlige knus og kram fra jer største FAN!!!
Würde mich freuen, wenn ihr mir bei der Übersetzung behilflich sein könntet…